استانها > کرمانشاه

ارتش همواره منشا امنیت و برکت برای کشور بوده است

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور در استانداری با منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حبیبی در این دیدار با اشاره به امنیت بالای کشور، آن را مدیون و مرهون ایثار و جانفشانی شبانه روزی نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ارتش در هر جایی حضور یافته، منشأ برکت و امنیت برای مردم شریف از جمله مرزنشینان غیور کشور و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مرزنشینان صادق و صمیمی کرمانشاه بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، امنیت کشور و ملت ایران را خط قرمز ارتش توصیف و عنوان کرد: با تکیه بر همین نگاه قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و برقراری امنیت موفق عمل کرده است.

امیر حیدری همچنین با تبریک انتصاب دکتر حبیبی به عنوان استاندار کرمانشاه و ابراز خوشحالی از این انتصاب، برای وی در خدمت به مردم شریف استان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که اهل استان کرمانشاه است، در پایان این دیدار به رسم یادبود یک لوح به استاندار کرمانشاه اهدا کرد.

[ad_2]

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا