اقتصادی > انرژی

رشد مصرف گاز در بخش خانگی با افزایش برودت هوا

[ad_1]

به گزارش ایسنا، سیدحسن موسوی، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، با اعلام اینکه روز گذشته (شنبه، ۲۰ بهمن) ۷۴ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه سراسری به بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء اختصاص یافته است، گفت: با توجه به کاهش دما در بیشتر استان‌های کشور، ۶۴۴ میلیون مترمکعب گاز در این بخش مصرف شده است.

وی تصریح کرد: دیروز ۸۷۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به شبکه سراسری تحویل شده بود.

پس از برودت هوا و پیش‌بینی کاهش دما، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت و جمعی از مسئولان کشور با هدف مصرف بهینه و تأمین سوخت زمستانی با انتشار پیام‌های تصویری یا مکتوب از مردم برای مشارکت در پویش «۲ درجه کمتر» دعوت کردند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا